Uniqa Academy

העצמה. יוזמה. עצמות.

תוכנית יזמות צעירה

תכנית היזמות הצעירה של יוניקה הינה תכנית ייחודית המלמדת חשיבה יזמית המקנה כישורי חיים. אנו מאמינות שחשיבה יזמית הינה חיונית להתפתחות בעולם הדינמי בו אנו חיים/יות.

דרך עולם היזמות היצירתי נפתח רעיון אישי לכל משתתף/ת, נלמד על עולם השיווק ומיתוג, נעודד ליזום דרך יצירתית לביצוע הרעיון. נלמד לצלם ולערוך תמונות וסרטונים, נציץ מאחורי הקלעים של רשתות חברתיות והפקות, מה שיתן לנו פרספקטיבה על התוכן שאנו צורכים, נלמד גרפיקה ועיצוב מצגות, נעמוד מול קהל ובסופו של דבר נציג את התוצר שלנו ביריד יזמים/ות מקצועי.

הגישה היצירתית של יוניקה מפתחת לכל משתתף/ת את הניצוץ שלו ובכך יוצרת עניין וריגוש בתכנית. אנחנו צוות ומטרתינו ללמוד דברים, לעבוד יחד, לשתף פעולה ולתת משובים בונים. אנחנו כאן ביחד לדבר הכי חשוב בתכנית שהוא לפתח חשיבה יצירתית, תקשורת בין אישית, פתרון בעיות, בטחון עצמי ועוד המון כישורי חיים שיעזרו ליזמים/ות הצעירים/ות בכל המשך דרכם/ן.

Program

Intro.

איך בונים מיזם

היכרות עם עולם היזמות, החשיבה היזמית, העסקים והשיווק. הצצה אל מאחורי הקלעים של מותגים ידועים והקניית כלים לבניית תכנית עסקית פשוטה. הצבת מטרות והכי חשוב, התוויית הדרך אליהן.

Idea.

בניית רעיון

רעיונאות היא נושא בפני עצמו. איך מגיעים לרעיונות, מה התפקיד של השראה, כיצד מפתחים הרעיון וכיצד מטביעים את החותם הייחודי שלנו בכדי לייחד ולבדל רעיון.

Branding.

פיתוח מותג וחשיבה יצירתית

נלמד להעניק קול ייחודי למיזם שלנו, שיתקשר את סיפור המיזם באופן הכי רלוונטי לקהל היעד – דרך בניית לוגו, צבעים, שפה מיתוגית, ערך מבדל ועוד.

Creative.

הכרה ושימוש בכלים שיווקיים

נלמד איך לייצר תוכן לרעיון שלנו ולגרום לו להיראות איכותי בעלות נמוכה. נלמד על השימוש בפלטפורמות וויקס וקנבה, וכן צילום, עריכת וידאו ותמונה, Lightroom ועוד.

Marketing.

פיתוח אסטרטגיה שיווקית

נכיר את מגוון הכלים הקיימים כיום להנגשת המיזם שלנו לעולם. נלמד לפתח אסטרטגיה שיווקית, מה עומד מאחורי הרשתות החברתיות, וכיצד להשתמש בהן לטובתנו.

Pitching.

הצגת המיזם

עמידה מול קהל והעברת מסר אפקטיבי הם כלים שמועילים לכמעט כל אחד בכל גיל. נלמד לבנות מצגת, להכין את המיזם שלנו להצגה ביריד, ולספר את הסיפור שלנו באופן יעיל וממוקד.

הפרטים הקטנים

מיקום.

תכנית היזמות הצעירה של יוניקה ממוקמת במשרדינו ברעננה ותל אביב.

קורסים נוספים יפתחו במיקומים שונים בהמשך לפי ביקוש.

קבוצות.

התכנית מחולקת לפי שכבת גיל:​

כיתות ד׳-ו׳
כיתות ז׳-ט׳
כיתות י׳-י״ב

ציוד.

שתיה החמה ועוגיות עלינו.

אך נשמח אם הנרשמים יבואו עם הציוד הבא:
מחשב נייד (למקרה שאין נא ליצור איתנו קשר וננסה לסייע).
חשבון גוגל פעיל.

העצמה. יוזמה. עצמאות.

הרשמו למחזור הקרוב.