Uniqa Academy

זו רק ההתחלה. הם עוד יגיעו רחוק.

תכירו את היזמים שלנו.

היזמים/ות הצעירים/ות שלנו בני שכבות גיל שונות. מיסודי ועד תיכון. ביוניקה אנו מזהים יכולת ופחות נותנים משקל לגיל שכן אנו מאמינים בהם/ן כל כך. האחת החלה ללמד בישול בסדנאות פרונטליות בגיל 9, השניה מופיעה כזמרת ויוצרת אמנות, יש לנו יוצרי תוכן וצלמים. מאיירים ועוד. הכירו את הסיפור של כל אחד מהיזמים/ות שלנו במגזין החודשי ואת הסיפור הייחודי שלו/ה.

טבחית. יזמית Mia's Kitchen

תכירו את מיה

בגיל 9 מיה החלה ללמד סדנאות בישול ואפיה. הסדנאות היו אמורות להיות קטנות, עד 3 ילדים אך מיד עם פרסום האתר שלה והסדנאות בקבוצה שכונתית החל ביקוש רב כך שהמון סדנאות תוך ימים היו מלאות ב12 ילדים גדולים וקטנים ממנה.

אמנית. מוזיקאית

תכירו את היילי

היילי גדלה בבית אמנותי ומגיל קטן שרה ויצרה אמנות באופן חובבני. בזמן הקורונה והסגרים, היילי אז בת 16 פנתה לאמנות להביע את רגשותייה והחלה לציייר, לפסל, לשיר, להלחין ולהפיק מוזיקה. אך זה לא היה מספיק והיא רצתה ליצור חשיפה לאמנות שלה.

אומן. מאייר

תכירו את אבישי

מעולם לא חשבתי שהאיורים שלי כאלו מיוחדים עד שלמדתי איך לפתח אותם. צילמנו את האיורים שלי, הפכנו אותם לשחור ולבן ובנינו אתר בו ניתן להזמין מוצרים רבים כמו בקבוקי מים ופוסטרים עם האיורים שלי.

צלם מובייל. עורך

תכירו את אלמוג

זה התחיל כתחביב כשאלמוג, בן 13 קיבל טלפון חדש והחל להתנסות בצילום במובייל. תוך כדי התנסויות החל להגיע לתוצאות מדהימות של צילום. במהלך הקורס גילינו את הניצוץ שלו והתמקדנו בלימוד עריכת תמונות, זויות צילום. במסגרת התכנית פיתחנו רעיון צילום לאירועים קטנים.

העצמה. יוזמה. עצמאות.

הרשמו למחזור הקרוב.